Użyteczność stron

,,Lepsza od internetu byłaby tylko telepatia"
Czy wiesz ilu tracisz klientów przez źle zbudowana stronę internetowa?
Ilu z nich opuszcza ją, ponieważ ma problem z poruszaniem się po niej?

58% użytkowników, którzy mieli kłopoty z obsługą serwisu, więcej do niego nie wraca (źródło: Forrester Research)

Nie od dziś wiadomo ze zadowolony klient, to klient, który do nas wróci .
Od wielu lat zajmujemy się audytem użyteczności serwisów internetowych. Przeprowadzamy analizy i testy, które jednoznacznie wskazują, które elementy strony internetowej sprawiają kłopoty użytkownikom.

Witryna uporządkowana, spójna, zawierającą treści merytorycznie ważne dla użytkownika, z poprawnie napisanym kodem i co najważniejsze- z intuicyjnym interfejsem to witryna przyjazna internaucie.
Czy ktoś wyobraża sobie przynoszący zyski sklep internetowy, w którym użytkownik traci czas na poszukiwanie np. cennika dostaw?
Odpowiedz jest tylko jedna.

Klient nie tylko nic nie kupi, ale zniechęci znajomych do odwiedzenia strony.
Audyt strony pod katem usability to wydatek jednorazowy, którego kolejną zaletą jest naturalny wzrost pozycji strony w wyszukiwarkach-
taka strona jest po prostu lepiej rozpoznawalna i wyżej umiejscawiana.